Jakie dostępne są metody płatności w sklepie?
1. Płatność przelewem:
Promees Group Sp. z o.o.
Piotra Skargi 129
95-200 Pabianice
mBank 36114020040000380274603122
W tytule przelewu prosimy wpisać kod zamówienia.
2. Płatność za pośrednictwem systemu Paypal
3. Płatność za pośrednictwem systemu PayU
4. Płatność przy odbiorze
Czy produkty są produkowane w Polsce?
Tak, cała kolekcja P R O M E E S jest wykonywana w Polsce, surowiec wykorzystywany przy produkcji jest również polskich producentów.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Produkty są wysyłane w większości do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL lub do Paczkomatu InPost. W czasie wzmożonej sprzedaży czyli w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Walentynek, Black Friday, Dnia Kobiet oraz w czasie trwania promocji czas realizacji zamówienia może się wydłużyć od 2-7 dni roboczych. Czas dostawy zależy od wyboru dostarczyciela.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
W momencie wysyłki KURIEREM klient otrzymuje numer trackingowy paczki drogą elektroniczną.
Ile kosztuje wysyłka?
Paczkomaty InPost - 10,90 zł
Kurier InPost - 10,90 zł
Kurier InPost za pobraniem- 15,90 zł
Przesyłka kurierska DHL - 13,90 zł
Przesyłka kurierska DHL do punktu - 12,90 zł
Przesyłka kurierska DPD - 14,90 zł
Przesyłka kurierska DPD do punktu - 14,90zł
Przesyłka Kurierska Pobraniowa DPD - 17 zł
Jak dokonać zwrotu?
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Dostawa i zwroty
Jak mogę się skontaktować z PROMEES?
Napisz do nas na FACEBOOK/PROMEESPL lub wyślij maila na biuro@promees.pl.
Czy mamy punkt stacjonarny?
Tak, zapraszamy do naszego butiku na ul. Nawrot 2a w Łodzi
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, zapraszamy do naszego butiku na ul. Nawrot 2a w Łodzi, proszę najpierw sprawdzić dostępność produktu pn-pt 14:00-19:00 sb 9:00-12:00 nr. tel. 510333800