ZWROTY i REKLAMACJE
Prawo do odstąpienia od umowy wynosi 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
W jaki sposób zgłosić zwrot ?
W celu zgłoszenia zwrotu towaru, kliknij w przycisk "Śledzenie zamówienia", w mailu jaki został przesłany na do Ciebie razem z powiadomieniem o wysyłce zamówienia - zobaczysz w nim również charakterystyczny kod QR. Wypełnij niezbędne pola do przetworzenia Twoich żądań odnośnie zwrotu lub reklamacji. Jeśli nie możesz odnaleźć takiej wiadomości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy
W celu przyspieszenia realizacji naszych działań, prosimy o dołożenie do paczki kodu QR, który znajdziesz w swojej paczce oraz w wiadomości mailowej z powiadomieniem o wysyłce zamówienia - możesz wydrukować kod QR z mail i dołączyć do paczki jeśli nie posiadasz tego wysłanego przez nas fizycznie, ewentualnie wpisz na kartce sam token RMA lub numer zamówienia.
Środki zwracamy poprzez taką samą formę płatności jaka została wybrana podczas zamówienia, jeśli płatność była za pobraniem pamiętaj aby wybrać taką opcję w formularzu zwrotu i podać numer konta bankowego do przelewu środków za oddane produkty.
Czas na przetworzenie Twojego zwrotu wynosi do 14 dni.
Wymiana towaru = zwrot i ponowny zakup
z powodów księgowych oraz systemowych nie mamy możliwości bezpośredniej wymiany produktu np. na inny rozmiar. Prosimy o dokonanie zwrotu produktu zgodnie z instrukcją powyżej oraz umieszczenie kodu QR zwrotu w paczce. Następnie prosimy o zakup produktu w odpowiednim rozmiarze i ponowne opłacenie zamówienia. W przypadku zakupu zestawów można zwrócić również pojedynczy produkt.
Jak najlepiej nadać paczkę zwrotną do nas
Po wypełnieniu formularza zwrotnego z mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia i otrzymaniu numeru RMA polecamy wykonanie zwrotu przez Serwis Wygodne Zwroty dzięki czemu paczka z pewnością trafi do naszego magazynu - www.wygodnezwroty.pl/promees
Nadaj przesyłkę zwrotną w serwisie Wygodne Zwroty
*Pamiętaj aby wcześniej uzupełnić formularz zwrotu online*
Adres do zwrotu:
Promees Group Sp z o.o.
95-200 Pabianice
ul. Piotra Skargi 129
biuro@promees.pl
790 848 889
Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas oraz przypadków opisanych w ustawie o prawach konsumenta kiedy zwrot środków za dostawę nie jest obligatoryjny), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.