Zestawy od -30%

Kup Teraz

ZWROTY i REKLAMACJE 

Prawo do odstąpienia od umowy wynosi 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

W jaki sposób zgłosić zwrot ? 

W celu zgłoszenia zwrotu towaru, kliknij w przycisk "Śledzenie zamówienia", w mailu jaki został przesłany na do Ciebie razem z powiadomieniem o wysyłce zamówienia - zobaczysz w nim również charakterystyczny kod QR. Wypełnij niezbędne pola do przetworzenia Twoich żądań odnośnie zwrotu lub reklamacji. Jeśli nie możesz odnaleźć takiej wiadomości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy 

W celu przyspieszenia realizacji naszych działań, prosimy o dołożenie do paczki kodu QR, który znajdziesz w swojej paczce oraz w wiadomości mailowej z powiadomieniem o wysyłce zamówienia - możesz wydrukować kod QR z mail i dołączyć do paczki jeśli nie posiadasz tego wysłanego przez nas fizycznie, ewentualnie wpisz na kartce sam token RMA lub numer zamówienia.

Środki zwracamy poprzez taką samą formę płatności jaka została wybrana podczas zamówienia, jeśli płatność była za pobraniem pamiętaj aby wybrać taką opcję w formularzu zwrotu i podać numer konta bankowego do przelewu środków za oddane produkty.

Czas na przetworzenie Twojego zwrotu wynosi do 14 dni. 

Wymiana towaru = zwrot i ponowny zakup

z powodów księgowych oraz systemowych nie mamy możliwości bezpośredniej wymiany produktu np. na inny rozmiar. Prosimy o dokonanie zwrotu produktu zgodnie z instrukcją powyżej oraz umieszczenie kodu QR zwrotu w paczce. Następnie prosimy o zakup produktu w odpowiednim rozmiarze i ponowne opłacenie zamówienia. W przypadku zakupu zestawów można zwrócić również pojedynczy produkt.

Jak najlepiej nadać paczkę zwrotną do nas

Po wypełnieniu formularza zwrotnego z mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia i otrzymaniu numeru RMA polecamy wykonanie zwrotu przez Serwis Wygodne Zwroty dzięki czemu paczka z pewnością trafi do naszego magazynu - www.wygodnezwroty.pl/promees

Nadaj przesyłkę zwrotną w serwisie Wygodne Zwroty

*Pamiętaj aby wcześniej uzupełnić formularz zwrotu online*

Adres do zwrotu:

Promees Group Sp z o.o.
95-200 Pabianice
ul. Piotra Skargi 129

biuro@promees.pl
790 848 889

    

Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przy­padku odstą­pie­nia od niniej­szej umowy zwra­camy Pań­stwu wszyst­kie otrzy­mane od Pań­stwa płat­no­ści, w tym koszty dostar­cze­nia rze­czy (z wyjąt­kiem dodat­ko­wych kosz­tów wyni­ka­ją­cych z wybra­nego przez Pań­stwa spo­sobu dostar­cze­nia innego niż naj­tań­szy zwy­kły spo­sób dostar­cze­nia ofe­ro­wany przez nas oraz przypadków opisanych w ustawie o prawach konsumenta kiedy zwrot środków za dostawę nie jest obligatoryjny), nie­zwłocz­nie, a w każ­dym przy­padku nie póź­niej niż 14 dni od dnia, w któ­rym zosta­li­śmy poin­for­mo­wani o Pań­stwa decy­zji o wyko­na­niu prawa odstą­pie­nia od niniej­szej umowy. Zwrotu płat­no­ści doko­namy przy uży­ciu takich samych spo­so­bów płat­no­ści, jakie zostały przez Pań­stwa użyte w pier­wot­nej trans­ak­cji, chyba że wyraź­nie zgo­dzi­li­ście się Pań­stwo na inne roz­wią­za­nie; w każ­dym przy­padku nie poniosą Pań­stwo żad­nych opłat w związku z tym zwro­tem.

Sign in with Google